پاک کردن تتوی ابرو

,

لیزرهای امروزی به تعداد جلسات کمتری نیاز داشته، عوارض جانبی کمتری دارند و می‌توانند رنگ‌هایی که که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود را هم پاک کنند. امروز می‌خواهیم در مورد پاک کردن تاتو با لیزر صحبت کنیم و گریزی هم به سایر روش‌های پاک کردن تاتو و خالکوبی بزنیم. ببینیم که چرا روش لیزری بهتر از سایر روش‌ها است و چه مواردی را باید پیش اقدام برای درمان بدانید.

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

روی بدن خود خالکوبی دارید و دیگر برایتان جذاب نیست؟ ابروهای خود را تاتو کرده‌اید و کرده‌ی خود پشیمانید؟ اگر می‌خواهید تاتوی خود را پاک کنید، باید به یک نکته‌ی کلیدی توجه کنید که توسط انجمن درماتولوژی آمریکا مطرح شده است

به لطف پیشرفت‌های اخیر در فناوری لیزر، لیزرهای امروزی می‌توانند:

  • به شکلی موثر و ایمن تاتوها را پاک کنند.
  • برای پاک کردن تاتو به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند.
  • می‌توانند رنگ‌هایی را پاک کنند که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود.

در این جا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی، این که لیزردرمانی چقدر برای شما موثر باشد، تا حد فراوانی به اپراتور لیزر بستگی دارد. اگر پزشک منتخب شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نه تنها پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موثر نخواهد بود، بلکه خطرات زیادی هم خواهد داشت. در طرف مقابل اگر پزشک تخصص و تبحر کافی داشته باشد، پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن‌ترین روش تبدیل می‌شود.

پاک کردن تاتو با لیزردر مطب دکتر شهلا وزیری

پاک کردن تاتو با لیزر Q-Switched

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه‌هایی که به قابلیت Q-switched مجهز هستند، می‌توانند یک پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستند. انرژی این پالس لیزری یک میلیاردم ثانیه دوام دارد، به سرعت جذب رنگدانه‌های جوهر تاتو می‌شود و آن‌ها را منفجر می‌کند.

در روزهای بعد از جلسه درمانی، سیستم ایمنی بدن به سراغ ذرات بسیار ریز باقی مانده از جوهر می‌رود، آن‌ها را جمع آوری و دفع می‌کند. به این ترتیب تاتو شما پاک می‌شود.